Posted on

I judge people!Yes,I do!


“Orang-orang kan sering bilang tuh kalo ngelakuin apa2 sendirian mesti kerasa susah. Mendingan dilakuin bareng2. Gw si setuju. Tapi yang gw lebih setuju adalah, kalo g ada yang mau diajak bareng, yang lakuin aj sendiri!”

Itu status FB gw malem ini. Keras ya? YES! Emang dibikin kedengeran keras kok. Toh keras juga kagak ngefek. Do I sound judging? O, yes, I think I do. I judge people by how often they do or don’t do things–Not by their cover.

Tapi, bagusnya gw–ehm ehm ehm-gw masih percaya orang bisa berubah. Sekaliiiii aj lo nunjukin perubahan lo, penilaian gw akan berubah, I appreciate efforts. Usahaaaa, usahaaaa. Apalagi kalo usaha itu nggak berat sama sekali. So, I can say that I judge people by their efforts!

Advertisement

About thef1rstmanonjupiter

I'm a true ARIES--If you know what I mean. If you don't, google it:)

2 responses to “I judge people!Yes,I do!

  1. exort

    asal peka aja ama perubahan yang ada ya al 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s