Posted on

kembar


Dulu gw pernah ikutan2 present di seminar int’l di Bali gitulah. And yang shocking and perlu diinget buat gw adalah gw ketemu bapak2 yang pake baju samaaaaa persssiiiiiiiiiiiis ma baju gw. Langsung aj gw samperin.
“Pak, sma nih kayaknya bajunya.”
Ketawa dong berdua! Kenceng gt!
Langsung gw dengan kesigapan dan penuh kelincahan nyabet orang yang lewat di sebelah gw and bilang:
“Could you please take our photograph?”
J-E-P-R-E-E-E-E-E-T

Postingan ini g bakal muncul kalo gw and bapak2 itu cewek.
🙂

About thef1rstmanonjupiter

I'm a true ARIES--If you know what I mean. If you don't, google it:)

One response to “kembar

  1. Daffodil

    hahaha,gender banget sih lo….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s